Grattis grattis på mig själv la la la !!

Har varit hus och hund vakt denna vecka hos mamma och pappa,dom har varit i turkiet en vecka. Domkom hem igår kväll bruna och fina. Äntligen är jag hema i min lya igen,känns såååå skönt "borta bra men hema bäst" blev lite stressigt att hinna med jobbet vara hund vakt,stallet,katterna,husliga grejor + att jag fyllde år i fredags.
 ska bli skönt att få sova i min egen säng !!! 

I fredags fyllde år fixade jag taccos och kladdkaka,massa annat gott,Bjöd mina närmaste vänner på!! sen på kvällen for vi till min brors hus och förfestade där,tog taxi till stan och gick på club deströyer. Vi hade jävligt festligt hela kvällen endå tills bandet började spela och vi dansade runt och tjoa på, då blev en av killarna bakom om lite sur och knuffade till min bror rijält  sen var det färdigt blev det rsura blickar och bråk, som tur var kunde jag avbryta så det hann aldrig bryta ut i värsta fighten men det var jävligt nära! Typiskt sura sundsvalls hårdrockare, kan försöka vara lite glada när de är ute och band som spellar "våga vara glada och ha roligt för helvete" hanna blev ledsen och åkte hem,var jävligt kul när man för en gångs skull fick med dom ut på club-d! Resten av kvällen stog jag och rikard och pratade med Micke och Jimmy,dom är hur trevliga som helst riktiga go killar!! Tog deras msn och mob nr kan man ringa om det blir fler förfester så får dom gärna komma.

Tog nattbussen hem mot Timrå,Rikard mådde jävligt dåligt min söta bror hade bjudit på lite för mycket go saker under kvällen bla "den godaste shotsen som finns stick och brin" måste bara testa den om du inte gjort det, är en upplevelse över det vanliga mummmma !! När vi kom hem gick vi ut med tass sen rammlade vi i sängs och sov tills vi blev väckta av en blöt nos inrtyckt i pannan som ville gå ut igen.....Tass! man blir rätt bekväm av sig när man katter,jobbigt med hund då man måste kliva upp tidigt dagen efter. Bakfull och jävlig var jag ute och gick jag måste ha sett ut som en zombi som någon har blåste liv i ha ha ah.

Jag mådde jättebra dagen efter åt taccos,tryckte i mig alla sorters onyttigheter jag kunde hitta hema. Jag mös ner mig i soffan och såg på film medans stackars Rickard låg och höll i huvudet. jag försöka hjälpa honom allt jag kunde, gjorde soppa åt honom som han fick testa att dricka sen bäddade jag ner han i en filt på soffan, låg han och sov ex antal tim tills jag och tass tyckte att det var dax att testa att gå ut och få luft och vips så mådde Rikard genast bättre igen..=) Lite mat och sömt och pepsi är nog det bästa medlet mot bakfylla + ikanten om man har någon som kan göra en tjänsster medans man ligger ner bäddad!


Är man ett år äldre då,oj vad tidern går snabbt fram!
Måste tacka Tobbe för min vip inbjudan på club-d tack tack,gjorde inte av med en krona den kvällen,välldigt ovanligt/kramiz,det var välldigt snällt av dig

Kommentera

Publiceras ej