i dag har jag bara tagit det lungt,varit en riktig mupp dag kan man säga. mest ansträngade jag gjort i dag var att göra en härlig tonfisk sallad till lunch,när jag gjort den klar ringde Emma precis och ville hälsa på!! så vi satt på min balkong och åt god sallad och pratade om väder och vind. Hon har världens coolaste hund "Lars,kinesisk nakenhund" han var också med. Ville leka med mina katter men dom ville mest bara ligga och vila var så tok varmt. Efter några timmar for vi upp till stallet satte oss och gotta i solen och myste med hästarna,stjärna och cobra ! Emma brukar hjälpa mig att rida gumman ,hon är jätteduktig och jag hjälper henne att passa lars ibland när det behövs! 

Senare mot kvällen gick jag ner till min bror Anders och hälsade på då bjöd han på spaggetti/köttförsås mumsigt!!
 Min lillebror kan faktiskt lagga riktigt god mat om han vill. kanske ska gå ner en stund i kväll och kolla på någon film tillsamman,väntar på att nybba ska komma först. Men det är så härligt väder ute så man vill igentligen inte vara inne. se vad kvällen bjuder på !

peace and love my frinds =P

Kommentera

Publiceras ej