I dag är det ledig fredag för mig !! Har jag bestämmt med syrran och farmor att vi ska åka och besöka min farfar och morfars grav och tända ljus,göra lite fint! Oj vad mycket folk det var på kyrkogårdarna och vad vackert och fridfullt det är. Jag och syster brukar besöka gravarna då och då tycker att det hör till att man bryr sig!! När vi var klara med det så åkte vi och hälsade på mormor,var så roligt för det är inte offta min farmor och mormor träffas så där stog dom båda med gråten i halsen och kramades ! På kvällen skulle jag träffa jimmy men tuvär fick jag migrän på eftermiddagen så jag la mig runt 16.00 i sängen och sov till kl 09.30 dagen efter slå det du! fan vad ont i huvudet jag hade och illa mående,jag brukar få så ibland inget farligt alls bara jobbigt. Som tur är en sån gång att man har tre st MYSSS katter som kommer och goar,man blir lugn och faller ner i djup sömn av deras kurrande!!! Glöm inte era nära och kära som gått bort,ge dom en tanke ! Pöss pöss!!

Kommentera

Publiceras ej