Oj det var ett tag sen jag bloggade sist !! Allt har bara rullat på jag har börjat jobba nu på norrlack, jag gör om möbler "köksluckor,stolar,speglar,bord mm" till nya, lacka om bytter knoppar och handtag,sätter lister osv jag trivs bra med arbets uppgifterna. Börjar bli riktigt höst kallt ute nu och jag som åker vespa till jobbet, ni skulle se hur jag ser ut när jag åker i väg på morgonen,kan inte se klok ut har så mycket kläder på mig så hälften vore nog!! Blir så när man är jävligt frysen av sig som jag är !

I dag har monster måns flyttat till rikard ! jag packade alla hans saker när jag kom hem i från jobbet blev en hel ica kasse, borstar,kammar,schampon,balsam,handuk,matskål,filt,klösmöbel,kattlåda och massa leksaker mm. känndes lite konstigt när jag kom hem i kväll och inte måns var här,men jag vet att han kommer stormtrivas hos rikard. i början kommer han nog vara lite låg men efter ett tag tror jag nog att han kommer fram och blir samma vanliga övergoa måns. Sen gillar måns att göma sig ? krypa in under soffan,sängen och i skåp osv

I förrgår den 22 blev jag moster igen till en liten sööööt pojke !! min syster har äntligen fått sin lilla guld klump i famnen. jag var upp och luktade lite på honom i går ,kan inte fatta vad små dom är ! Liam var en stolt sorebror,han tog mig i handen direkt när jag kom in och ville visa upp vad han fått Det var så himla gulligt!! Dom har inte bestämt vad han ska heta ännu,ska bli spännande att höra ??

I morgon är det äntligen fredag,jag är ledig på fredagar,lördagar och söndagar! Då ska jag träffa my big big love jimmy,har tuvär inte hunnit träffa honom något i veckan pga att jag jobbat mycket. min syster blev mamma och att jimmy tuvär fått jobba över en del på jobbet pga stop ! Ska bli så skönt när han kommer,vill bara gosa ner mig i honom och aldrig mer kliva upp ur sängen. Det blir nog att vi sover över hos mig i morgon och åker till honom lördag och söndag?? Jag trivs jättebra hos jimmy,tycker bättre om att vara hos honom än hos mig, han har det så mysigt hemma också kanske det beror på att då slipper jag tänka på städning och se allt som jag MÅSTE göra omkring mig! I morgon tänkte jag åka till birsta city en sväng och shoppa något till jimmy ?? vill så gärna ge honom något,vet inte vad! jag har sovit och ätit så mycket hos honom så jag vill tacka honom och visa uppskattning för det.

Nu ska jag ta en skön lång dusch sen lägga mig !
Tycker att det är så skönt att lägga sig tidigt så man är pigg och utvilad på morgonen.

BIG HUGS...............!

Kommentera

Publiceras ej