Tänkte skriva ett snabbt och kort inlägg på bloggen medans jag väntar på att jimmy ska dyka upp!! I dag vaknade jag med värdens huvudvärk så jag har knaprat alvedon hela morgonen+förmiddagen hoppas på att det ska lätta tills i kväll. Det enda vättiga jag har gjort i dag är att gå till ica för att handla frukost,kattmat,middag och en STOR påse med godis tills i kväll "MYCKET CHOKLAD" ska ringa bror och kolla om han och marielle blir hemma i helgen för då tänkte jag och jimmy komma och hälsa på en sväng,blir roligt att dom får träffas tror dom kommer gilla varandra,se om vi ev åker och hälsa på mamma i kväll och ev en kompis till jimmy i morgon.....!! Vi hade tänkt att gå på bio också se "flickan som lekate med elden" men jag vet i fan när vi ska hinna med det?? Sen vill man hinna med lite ensam tid med varandra också inte vara stressa runt och hälsa på folk !! Tycker att det är svårt att hinna träffas i bland eftersom både jag och jimmy jobbar sen trännar han på gym nästan varje dag och jag har stallet,men sammtidigt är det tur att vi har det vi gör på sidan om varandra skulle bli tokig att ha en kille som sitter i knät på mig hela dagarna.

Älskar älskar älskar dig vännen !!!




Kommentera

Publiceras ej