Dagens träningspass röjning hemma !!

Fuck vad grejor jag har sparat på mig genom åren,bara skiiiiiiiiitt!!

Har gått igenom köksskåp och lådor hade hur många plast byttor som helst man ska frysa mat i och mat lådor, jag sparar fyra st tycker inte jag behöver fler?? Gick igenom skafferiet där hittade jag ca 7st kattmatsförvaringsburkar såna man får när man köper tex royal canin mat,dom e fina men tar mycket plats ska bära ner dom i förådet! Rensat pant flaskor som legat under diskbänken och tidningar,kataloger och krukor som ligger här och där??? Varför sparar man sånt ??? Har också börjat att rensa ur garderoben,jättemycket kläder som jag aldrig har gillat och som jag inte kan ha längre KASTA BORT!!

Hoppas vi får container hit snart då blir det STOR rensning i förådet vet att det är välldans mycket skrot där också! Det jag har burit ner en gång kommer aldrig upp i boendet igen så det är bara att slänga ! Oki har en låga med julsaker och en låda med porslins grejor som jag tänker ha kvar, nån tavla som ligger där och några hyllor som mamma ska ha ! Känns välldigt skönt att bli av med grejor som bara ligger och tar mycket plats ...=D

Har balkong städningen kvar och ska rensa mer i klädskåp och stall/kläd förvaringsskåpet och ev skåpen i hallen men sen är jag nog klar ja källar färådet ska få sig en rejäl omgång!!!

Phuuuu klapp på axeln nu ska jag ringa syster och höra om vi ska ta en kvälls prommis =D

*kramar till alla*

Kommentera

Publiceras ej