Vaknar pigg,utvilad och solen lyser fint i dag yeeee!

Tänkte släng i mig lite fika och köra två tvättmaskinner sen bär det i väg till stallet för ridning och efter det blir det etic med affro power dance. Snacka om att fått ny energi ..!! Jag skulle behöva ringa om ett jobb också, men det får jag nog göra senare i veckan,bra om man kan sitta vid en vanlig hemtelefon och jag har bara mobil som ni vet. Tror att jag ska åka upp till mammsen någon dag denna vecka och sätta mig och göra jobb grejor,ringa runt osv. jag är också i stort behöv av en skrivare till min dator. I morgon ska jag på Miroi igen, jag gillar tuvär inte min nya handledare lika bra som min förra så det känns inte alls lika kul att gå dit nu =/

Skulle gärna villja åka till ikea och lilla bandsjöns gårdsbutik för att få nya ideer till mitt hem, men tuvär så hinner jag inte med det nu. Har inte så mycket pengar heller gått åt en hel del denna månad så det får gått vänta. Tänkte försöka komma iväg och klippa mig, vet inte vad det blir en toppning eller ny frisyr ?? den som lever få se ha ha !
Känns skönt att lägga pengar på sig själv och sitt utseende, även om sommaren är så gått som slut nu och mössan åker snart på igen =P

Lägger upp tre bilder på frisyrer som jag tycker är riktigt snygga !! Undra om någon av dem skulle passa mig? vilken ska man välja i så fall? eller blir det bara en toppning nu ?? Mycket hår som försvinner om jag ska klippa mig i någon av dessa frisyrer, men det växer ut igen. Ps: tror att jag vill ha lite längre hår kvar än dom på bilderna i så fall, man kan styra lite själv hur man vill och inte gå precis efter bild! Skönt att få bort slitet hår och gamal hårfärg osv!


Vilken frisyr tycker du ?

 






4 kommentarer

Linda

31 Aug 2010 20:53

Den sista e skit häftig så ska du klippa dig så den isåfall =) men det är ju som du säger nu åker mössorna på så du kanske ska spara bilderna till våren ???

Marielle

31 Aug 2010 23:29

Bilden längst ner tycker jag, helt klart :) Du har så tjockt å fint hår så jag tycker inte du ska tunna ur det å klippa som bild nummer 1 och 2! De är vad jag tycker :) Kram!

Baileyz

02 Sep 2010 10:50

3an tror jag passar dig mest, rockig =) 2'an har min syrra fast inte lika långt på sidorna, d e också jävligt snyggt =)

ann

03 Sep 2010 23:07



Låter som det blir nr 3,ibland kan det vara svårt att se själv ! Tror att jag kommer klippa mig i vinter endå även om jag kommer ha mössa på mig. Tror mitt hår har blivit för slitet för att kunna vänta tills våren kommer! Det ska bli kul att förnya sig lite igen, kanske blir några slingor i också !!



Tack snälla ni som vågar komentera =)

I love it !

Kommentera

Publiceras ej