Äntligen närmar det sig jul !! Bara några få dagar kvar nu sen jäklar är man ledig i hela två dagar !! Varit mycket jobb denna vecka också dan före dan före dan och jättemycket paket som ska packas och skickas. Jag har tuvär inte fått någon julstämning ännu men det kommer väl får jag hoppas =) Få be om ursäkt till alla att jag har varit så dålig på att höra av mig men jag har bara jobbat och sovit !! Men det går jättebra att jobba och jag hoppas att det lönat sig att slita på så hårt som vi gjort när lönen kommer ....!!

Måste bara måste få klaga lite också på bryggkaffe, fan vad äckligt det är blääää! Det smakar junk och blir aldrig hett bara små ljummet ! Det ska vara perkulator eller kokkaffe annars få det va  !

Nu ska jag äntligen fixa i hemmet hänga upp julstjärnor och glitter lite här och där,sen ska jag tvätta och städa undan lite innan jul. Jag vill ha det rikigt snyggt och mysigt så man bara kan gosa ner sig i soffan utan att behöva bry sig i nåt annat under julen och mina lediga dagar! Jag ska fira min jul hemma hos mamma tillsammans med mina syskon och det kommer att bli mega lungt och skönt!




Passa på att Önska Helena W jättegrattis till hennes lilla prins-son Devin/massa kramar på er !!

Ta hand om er /pösssa !

Kommentera

Publiceras ej