Jag har dött och hamnat i himmel riket hemma hos mig själv ikväll, jag köpte nämligen den omtalade glassen Ben & Jerry's och jag kan säga att den är värd varenda spänn!!! Jesus anamma va god den är!! Jag är ju känd för att vara snask råttan nr 1 och jag kommer absolut att lägga till glassen på min snask lista =) Det är mega mättande så bli inte lurad av den lilla förpackningen,det är en mäktig glass !

Idag är jag äntligen ledig i från jobbet ! Är inne på min 14 dag utan ledighet så ni kan förstå hur skönt det var att ligga kvar i sängen i dag och bara vara. I eftermiddags var jag och håkan till stallet och pussade på gumman, som såg ut som en snöboll i alla yrande snö och kallt var det,men rikigt mysigt. Ursa vad jag har haft dåligt samvete över henne nu när jag jobbat så mycket och inte fått någon tid över alls. *Tack snälla ni som stöttat och hjälp till med gumman min,ni betyder massor för mig* Efter nyår blir det annat då får jag mer tid över att hänga i stallet och vara ute och rida,riktigt mysigt att vara ute och plömsa i snön och få frisk luft. När man jobbar så här mycket så förstår man vad alla nära och kära i ens vardag betyder jättemycket för en,man saknar att umgås med familj och vänner som man tuvär tar lätt för givet annars också är det riktigt skönt att bara vara hemma som man annars tycker är trist essss ......=D

Nu ska jag hänga i soffan en stund innan natten kommer jag börjar redan känna mig trötter. I morgon ska jag upp kl 06.00 och göra ett arbetspass igen,som tur är det söndag och man tjänar några extra kronor !! Om det blir så kallt och snöigt som det var i dag gör det inget om jag jobbar,vill endå inte vara ute !

Ha det bäst/Pöss !!


1 kommentarer

Marielle

19 Dec 2010 14:07

Du är värd din ledighet så som du har jobbat, njut av helgen och vila upp dig! Kram

Kommentera

Publiceras ej