Äntligen fredag !!

Fick en tim sovmorgon i dag,men eftersom min tele inte går att ställa om på knapparna fick jag kliva upp den vanliga tiden 05.50 satte jag mig här en stund för att driva på tiden. Tiden går alltid så långsamt när man väntar på något ? I dag på jobbet ska vi hämta möbler hos en tant bord,stolar,byrå mm sen ska vi åka och prata med några företag och göra reklam för oss ! Så ser min arbetsdag ut,ganska lugn sen är det hemgång! Den här veckan har varit lång tycker ja ..! När jag kommer hem i dag ska mamma plocka upp mig och jag ska äntligen åka och köpa en mobiltelefon,har varit ruggigt jobbigt att vara utan !!!!

Har köpt en cd med brolle som jag tycker var grymt bra:Brolle Jr Tolkar Cornelis (Album) Gillar man gamla trallviorna med cornelis så är denna cd bäst. Mycket bättre än orginalet tycker jag. sjäv tänker jag tillbaka till unga örnar tiden när jag hör dom,vi sjöng alltid när vi träffades och var ut på något tillsammans. Den tiden var riktig roligt,hoppas alla barn och ungdomar får uppleva det :)

Nu ska jag ut och trampa snö =P
MÅNGA KRAMAR TILL ALLA SOM VILL =)

Kommentera

Publiceras ej