KAFFE!!

Nyvaken och kaffe sugen är ja ?? Brukar inte dricka kaffe till frukost men i dag blev det kaffe och en ost macka! Blev sent i går jag och Håkan var ute på badtripp först till Alnö, vi var runt på alla stränder som fanns där tro jag Håkan visade mig runt en hel del gamal alnöbo som han är! Det är verkligen jättefint där,men någon båt människa är jag inte så en badplats räcker gott och väl för mig. Innan natten tog slut så åkte vi till mitt favo bad ställe lilla bandsjön. Där är jag uppvuxen och varn att bada, det var jätteskönt i vattnet, mycket varmare än på alnö och det var inge folk där =)

Titigare på dagen var jag och syster ute och shoppade på stan och birsta! Vi tog allt i ett svep och gjorde en hel del fynd. Bla köpte jag en vit hatthylla som jag verkligen ville ha från rusta 299 kr. Den blev mega fin i min hall och oj vad stor hallen känns helt plötsligt !! Mega snygg Nike väska från stadium 499 kr som jag gått och tittat på en längre tid,ville ha den som tränings väska men nu tycker jag den är för fin för det så jag tänker ha den bara endå. Tex stranden,reser,sova över hos vänner osv. kanske lite för stor för att bara bära med sig på stan ! Häfftig stor scarf från lindex 29 kr blir nog riktigt snygg till min svarta skinn jacka i höst! Chook Rosa glasögon fodral till mina solbrillor för 20 kr från ur och pen.

Då var den stora shopping rundan avklarad för denna månad. Jag är grymt nöjd med allt och slänger upp några bilder! Glömde tuvär att knäppa före och efter bilder på hallen. Dom flesta som läser min blogg brukar jag umgås med dagligen så dom vet hur det ser ut hemma hos mig. Ni andra får helt enkelt se hur en liten del av min hall ser ut.

"Ta vara på sommaren/pussel & kramisar"


2 kommentarer

Maria

18 Jul 2010 21:04

Så fina grejer du shoppat då! :)

Önskar jag kunde hänga med dig ut till birsta och shoppa loss på Monki... kram!!

ann

26 Jul 2010 14:57

Ja vist har ja !! ja det vore verkligen skoj om du kunde gör det.se vad som händer och fötter framöver du kanske kommer till sundsvall och hälsar på. Då ska vi göra en heldag på birsta city =)



Kramis

Kommentera

Publiceras ej