I dag är det första dagen på länge som jag bara varit hemma! Förstår att många undrat vart jag har varit. Har knappt ringt till någon ??? Jag har varit lite rastlös dom två senaste veckorna så grymt less på att bara vara hemma så jag har bla varit till glada Hudik och hälsat på piggelin Cathrine! Jag och håkan sov över där i deras mysiga gäststuga. Vi grillde,festade,spelade pirat spel,var i stallet,loppis, kollat på hennes ko sammling osv fan vad roligt vi hade. * DET SKA SNART GÖRAS OM IGEN * Lovat henne att vi ska komma och hjälpa till att bygga en hästbro,som hon ska ha till sommarhagen. Ibland är det skönt att man har vänner som bor en bor på annan ort så man har en bra annledning till att åka bort några dagar och hälsa på. Nog för att jag helst av allt önskade att vi bodde närmare varandra för vi har alltid så megakul tillsammans!! Bjuder på några skojiga bilder från hudik besöket,men som vanligt så blev minnet fullt i kameran och batterina tog slut ..=D 

I morgon ska jag och Liam åka till mamma och baka kanelbullar, sockerkaka och göra smörgås tårtor mm!! Mamma fyller 50 den 28 så då blir det festligheter!!! Tur att hon får hjälp i köket av två proffs då kan inget gå fel!! Kommer att bli kul för jag gillar att baka och tuvär helst att äta upp bullarna också..=/ 

Bjuder på några sköna bilder då/ KRAMELIKRAMISAR !!







 

2 kommentarer

Catherine

28 Jul 2010 11:51

Vilka härliga bilder det blev! :D



Fast...fniss..skall man vara noga så bor inte jag i Hudik utan i Gnarp;)



Det var skitmysigt att ha er här, vi måste absolut göra om det, fast då får inte Håkan välja film! skratt



Kram på dig tjejen!

ann

01 Aug 2010 16:26

ha ha sorry lite ringrostig av att solen varit borta så länge så jag skrev hudik i stället för gnarp hmmm! ja vist blev det några snygga bilder =)

Håkan är portad från att välja film nu och för alltid,aldrig sätt sämmre filmer än just dom två han valde =/ KRAMISAR !

Kommentera

Publiceras ej