Den här veckan har jag varit jätteduktig äntligen har jag skrivit klart mitt CV som jag gruvat mig för ett tag nu. Tycker att det är svårt att formulera och skriva,men igentligen är det bara skriva ner det först faller en in och sen följa sitt hjärta ! Ibland kan det kännas svårt att skriva ner alla bra sidor hos sig själv och tänka tillbaka i tiden och komma ihåg datum på alla jobb man hafft genom åren, men jag tror att det kan vara nyttigt att göra det. Nu är det  äntligen gjort och så jättesvårt var det inte. Jag gjorde också iordning en pärm där jag satt in alla arbetsavtal och arbetsbetyg som jag fått genom åren och självklart mitt cv. Mohaaahaah Vad jag är duktig !!!

Jag har fortsatt träna som vanligt kört två spinningpass redan denna vecka ett i måndags och ett i dag,känns jättebra !! Sen rider mycket också,helst när det är go väder ute. Jag rör på mig mycket mer än vanligt på sommaren och det känns skönt. Tror inte att jag kommer minska i vikt som många frågar,men det känns välldigt skönt när man har varit ute och rört på mig och eftersom jag mår bättre av att träna så är det bara att fortsätta med det,men jag äter allt som vanligt kommer inte sluta med det! Jag måste få säga att jag är lite stolt över mig själv som hafft disciplin på mig och gått ner och tränat,det är inte alls så lätt som ni säker redan vet.... Jag är bäst =D





GO GO GO GIRL !!

Kommentera

Publiceras ej