Snart är helgen slut oj vad fort den gått bara för att man börjat jobba !!! jag måste erkänna att jag känt mig helt slut haft lite ont i ryggen och varit mega trött. Men det känns bra att jobba,den som inte dör den härdar hi hi hi ! I fredags direkt efter jobbet var jag och håkan och åt på biteline underbar taco buffe ..det var rikigt gott sen var vi på bio och kolla på cornelis filmen, vi tyckte att den var rikigt bra !! senare på kvällen var vi och hälsade på en vän till mig Nina drack kaffe och surrade gamla tider ....Tack Nina & Håkan för en helmysig kväll, det var rikigt härligt! Sånt som gör livet värt att leva, så skulle man hafft det varje dag ........=)

i dag har jag städat, tvättat och gjort en hel del klart inför en ny arbetsvecka. Nu ska jag snart dra till stallet en sväng och rida sen blir det hem och ta det lungt. man känner att man orkar inte vara uppspidad hela tiden man måste börja lära sig att varva ner .......! i kväll blir det ensam mamma söker med kaffe, det tycker jag är mega skönt att bara sitta och mysa framför tv till ett bra program ! Sen blir det hopp i säng tidigt för att orka upp kl 06.00 i morgon bitti ...............!!


Vill säga stort varmt grattis till värdens bästa stora syster Linda också som fyller år i dag!! Hipp hipp hurra på din fördelsedag ....många kramar på dig syrran =D




Kramelikram på er/A

1 kommentarer

baileyz

14 Nov 2010 22:13

Va mysigt =) Kramen

Kommentera

Publiceras ej