Det var ett tag sen jag bloggade nu ....!!! jag som alltid brukar vara bra på att uppdatera min blogg,jag måset få be om ursäkt för min lathet! Veckan som varit har gått jättefort,nu har jag varit på jobbet i ca två veckor och det känns som en evighet. känns som jag känner alla där jättebra och att jag kan min grej,det är inget nytt längre. Som tur är har vi inte börjat jobba så mycket kukig övertid ännu tack och lov, men jag vet att det kommer snart och då får jag bara blunda, kämpa och tänka på att det ger några extra kronor på kontot. Måste få tilllägga att detta jobb är en sånt man bara halkar in på när man absolut inte har något annat på G för skulle man jobba där på heltid så skulle man inte vara människa sen =/

Jag har kommit på att jag bara gillar el-brygg kaffe eller kok kaffe ! Gillar absolut inte vanligt bryggkaffe för det första smakar det rikigt illa sen blir kaffet aldrig hett i den ?? Vi kör tuvär sådan på jobbet och kaffet smakar gammal och avslaget jämt även om det är nygjort .........kräks....!! Börja man bli gammal när man klagar på kaffet på jobbet eller ??

Annars har jag tagit det mega lungt i helgen!

* fredags efter jobbet var jag upp till syrran och åt rikigt god het kyckling och en härlig choklad kaka med hallon till efterrätt. Anders och Marielle var också där, det är alltid lika roligt att träffa dom!

* Idag har jag haft STOR städning på chemat. I kväll blir det lördagsmys i soffan med the och se det underbara programmet så mycket bättre ! 

* i morgon blir det stallet och storloppis! Jag ska också göra någar matlådor att slänga i frysen tills den nya arbetsveckan börjar! Alltid bra att ha några lådor i frysen att ta fram om man inte hinner med att göra mat jämt. Jag försöker att göra bra mat varje dag och hittills har det gått jättebra !

Jag har hunnit med en hel del i helgen endå även fast jag hade bestämmt mig för att bara ta det lugnt och vila upp mig!

Ge mig mer styrka !!!
Krammmmar/A


1 kommentarer

Baileyz

20 Nov 2010 20:13

Kul att d känns bra på jobbet. Vad var d du jobbade nu igen? Har så mycket i huvvet så jag har glömt =( Förstår att d känns tungt me övertid, men d e bra att du ser positivt på d iaf =) Tänk va mycket kul du kan göra sen :D Har oxå städat idag, känns skönt o ha d gjort!!! Kramar!!! Mikaela

Kommentera

Publiceras ej