Äntligen är måndagens arbetspass gjord och snabbt gick det !! Det måste vara för att jag har skaffat mig en supersnygg rosa underbar alldeles egen ipod nano 6 e 16 G utan den skulle jag gå under på jobbet !! I ren stress råkade jag lägg till en massa låtar på den en del som jag tuvär inte vill ha ,jag får rensa den sen just nu är det bara skönt att ha en himmla massa bra musik att lyssna jag är jättenöjd och överlycklig över den lila rosa saken!!!

Det börja bli löjligt jobbigt att göra matlådor nu! Jag har ätit pasta så jag vill kräkas, men potatis,strips eller mos tycker jag inte alls om att värma i micro. Tror jag ska börja köra på ris ett tag framöver eller varför inte ta varannan dag med ris och pasta !! Så får det nog bli, om jag skulle bli ledig någon dag så får jag lyxa till det med potatis eller tacos som jag lägntar så mycket efter.

Första advent var jag ledig och oj vad fort det går snart är julen här ! Jag var till stallet och julpyntade stjärnas box med massa glitter och julstjärnor i lördags det blev superfint. I söndags var jag,syrran,liam och noel på julmarknaden i timrå,men tuvär känns det som den håller på att döut? I morgon efter jobbet ska jag och syrran på birsta city för att shoppa klart dom sista julklapparna .....=D

ja det var lite update från mig !

Ni få ha det =D



Kommentera

Publiceras ej