I dag lördag är jag rätt seg efter gårdagens festande jag nybba och jimmy var ut på Club deströyer i sundsvall och lyssnade på skön klassisk hårdrock och träffade trevligt folk bla Tobbe !! Igår var det mindre folk där än vanligt,kan ha att göra med det ruggiga höst regnet som varit några dagar nu. Har man varit ut denna månad tror jag det blir lungt ett tag igen, jag är igentligen absolut ingen krog människa även om jag tycker att det är roligt att träffa folk och kolla på söta grabbar !!!

Har nyss kommit hem från stallet på alnö, har varit och träffat Janet,mattias och deras nya häst donne! Ann-helen är här och hälsar på oss i helgen hon bor i stockholm i vanliga fall ! Det var rikigt roligt att träffa allihopa igen och speciellt donne då, han är en rikigt snygging och bara ett och halvt år så han kommer växa på sig och bli en rikigt fin valack!! Måste säga att det är något vist att vara i stall, man känner lugnet ! Tog några bilder på pollen ....!

Nu ska jag göra mat och glo på tv !!
Hare bäst/kramar !!


Kommentera

Publiceras ej