Sitter och lyssnar på härliga bandet Bullet i kväll, sms med tobbe och bloggar för fullt !!!

kom på att jag ska lägga ut några riktigt härliga inrednings tips/bilder tagna direkt från naturen!!! Har hittat dessa sköna bilder när jag har bloggat runt blivit att jag sparat dom och nu vill jag dela dom med er. Jag gillar att vara ute i skog och mark och då kan man på ett billigt och fantasifullt sätt ta hem inredning till sitt hem. Det är bara fantasin som sätter gränser !! Stenar,mossa,kvistar,löv,frukt och olika torkade bär mm. Kom igen och våga släpp in naturen.........!!!






Hoppas ni hittar något ni gillar och får massa härliga ideer som jag fick när jag såg dessa bilder !! Ska försöka göra mig klar till natten nu ta hand om er och era hem därute/ god natt och många kramar !!!

Kommentera

Publiceras ej