Tokig my little pony samlare som jag är så är jag medlem på ett my little pony forum som heter druvdalen! Där har jag börjat lakt upp bilder i från min privata pony samling! Det blev mycket lättare att lägga upp bilder där än här på bloggen! Ni som är intresserade kan följa mitt samlande där, tryck på länken längst ner på sidan så kommer ni till rätt adress. Tuvär så kan ni inte kommentera där utan det får ni göra här på bloggisen.
 
Lägger upp en bild på mitt nyaste pony tillskott i samlingen. Det är ett Komplett set med alla 12 birthflower ponies som jag råkade komma över från en tjej som sålde allihopa tillsammans i set! Varje pony representerar en månad på året. Denna månads speciella blomma finns illustrerad på ponyn, och bär även dess namn! Dessa ponies är underbart vackra och kluriga att finna p.g.a att dom var MAIL ORDER ONLY !
 
 



o Carnation [Jan]

o Violet [Feb]

o Daffodil [Mar]

o Daisy [Apr]

o Lily of the Valley [May]

o Rose [June]

o Waterlily [July]

o Poppy [Aug]

o Morning Glory [Sept]

o Cosmos [Oct]

o Chrysanthemum [Nov]

o Holly [Dec]


På bilderna ser ni dem stå med januari längs bak i vänstra hörnet, sedan går de i turordning sidleds fram tills december som står längst fram i högra hörnet.


http://druvdalen.forum24.se/druvdalen-about11826.html

LOVE/A

3 kommentarer

Catherine

30 Sep 2010 18:51

Men....det enda som skiljer dessa tolv åt är alltså blomman på röven? Eller är det bara jag som inte ser om de skiljer sig ngt mer...?



förvirrad



Då gillar jag mina blottarkossor bättre, finns det inga blottarponys? ;P

ann

30 Sep 2010 19:59

ja det stämmer C, det är bara blomman som skilljer ponnyna åt! Men vist e dom e fina,oki jag e kanske lite väl knasig ibland,men jag gillar att vara det!!



Inget slår ju blottarkossorna dina..men tråkigt nog finns inga såna ponies vad jag vet!man kanske kan göra en egen av en ponny dublett ??? ha ha ha !!!!

Madelene Nattfrost

13 Oct 2010 20:20

Oj, det var inte dåligt! Vilket kap! :-O

Har för mig att jag har May, för det är min födelsemånad. Är inte helt säkert dock.. har mina ponys undanpackade just nu..

Kommentera

Publiceras ej