En Glad start på dagen !!

I morgon ska jag äntligen gå och klippa mig yeeee! Tror att jag bara toppar håret nu mot vintern,kan vara skönt att ha det långa fladdrande håret kvar. Ganska skönt att bara kunna dra på sig en mössa eller att sätta upp håret i en svans i vinter och slippa stå och fixa med håret! Tror att jag gör rätt val,ska klippa frisyr mot våren/sommaren i stället. Det ska bli riktigt skönt att bli av med alla kluva och toviga toppar kunna dra handen igenom håret utan att fastna ...!

Jag funderade också på att göra en tjock slinga i håret i lila, se om det går att göra i mitt nästan svarta hår ?? Men det skulle vara rätt coolt nu i höst !! svart och lila är så snyggt tycker ja !

Efter klippningen blir det stan en sväng med syrran! Tänkte gå och kolla på en tröja som jag sett på HM finns i flera höstiga färger som lila,grå,blå,puder rosa osv. Hoppas dom finns kvar i stan när dom var helt slut på ikea ! Se om jag ringer helena en sväng när jag endå är i stan och kollar vad hon gör ?? Skulle villja hitta på något riktigt roligt, det är endå fredag....=P

Skulle villja ut och rida en sväng också men det tar jag nog på söndag. Till veckan som kommer skulle jag behöva ta mig iväg på Etic och träna. Den här veckan har jag ätit mycket go saker och kalasat på en hel del!! Livet är till för att njutas men jag mår bra av att träna så nu jäklar ska jag komma ikapp igen!

I onsdag köpte jag en efterlängtad bok-ego women av carolina gynning ! Kan vara skönt att ha något att läsa i höst, även om jag är mega dålig på det så ska jag försöka. Biografier är intressant att läsa tycker ja ...=)

Tack alla fina människor som finns i mitt liv/tack ! 



1 kommentarer

baileyz

30 Sep 2010 20:34

Vilken fin kopp :)



Jag tror jag har Ego girl... säg till om ego woman e bra =) Kram

Kommentera

Publiceras ej