Den bitande kylan fortsätter i Timrå/sundsvall ligger runt -24 grader nu !! Vill helst inte gå utanför dörren, så stallet får vänta mot helgen. Hoppas på mildare väder så jag och gumman kan ta oss ut på en lite längre ridtur och härja i snön !! Jag har satt en gräns på över -14 så blir det ingen ridning för min del,Inte kul för varken mig eller gumman då!

I dag blir det bara till att dona och greja hemma, tänkte försöka tvätta och städa undan en hel del så jag blir helt fri ifrån det mot helgen. Jag tänkte även gå igenom lådor,mitt smink,kläder och kasta det som jag inte vill ha kvar. Jag är bra på att spara saker tills lådor och dörrar knappt går att stänga. Känns så skönt när det äntligen är gjort. vet att min garderob för sängkläder och handdukar är ett endå stök och den dörren vill åka upp av sig själv hela tiden nu, så dax för en rensning där också ...!!

Mitt nyaste pony fynd är en tuff variation på vanliga Milky Way, hon såldes bara i vissa länder i Europa (Tyskland framför allt). Kallas för Milky Way (white star variation) hon har VITA stjärnor på kroppen i stället för SILVRIGA !!! Hon dyker inte så offta upp i sverige och kan vara riktigt svårt att finna ! Men i övrigt en mycket snygg pony i cool pose tycker jag. Har båda versioner av henne i min samling även henne som moc.




Lägger upp bilder på båda versionerna av henne så ni kan se skillnaden !!!

Ha det bäst/Kramisar !

2 kommentarer

Retrophilia

24 Feb 2011 20:29

Vilken superfin Milky Way! Gillar den där versionen bättre än den vanliga :)

ann

25 Feb 2011 10:56



Tack så jättemycket Retrophilia !!

Jag gillar också ponyn men vita stjärnor bäst !!

Roligt att du hittade hit =D



Jag ska kolla in din blogg också !!!

Kommentera

Publiceras ej