PIGGELIN!

Hoppa ur sängen vid nio och drog i väg till stallet !! Äntligen milt och härligt väder ute solen var t.o.m. framme en liten stund, fick massa vårkänslor i kroppen. Gumman fäller supermycklet hår just nu stackarn hon vet inte om det ska vara vinter eller vår ! Vi tog en tur till travbannan och tillbaka det var lagomt i dag, hon har ju trots allt ståt i en hel vecka utan att få röra på sig pga kylan.

I eftermiddag ska jag hälsa på jimmy en sväng han fyller 31 och har fest !! Ska bli kul att komma ut och träffa folk och se hans nya lägenhet. Men annars blir det bara lungt för min del ingen utgång eller så jag åker dit för att träffa folk och ta en kaffe !

Oj oj nu måste jag göra mig klar klockan har dragit i väg !! Det tar alltid längre tid att vara i stallet än vad man beräknat ...........men mysigt ät det !!!



*KRAMELIKRAM ALLIHOPA A*

1 kommentarer

ann

28 Feb 2011 21:23



Men C det finns många många värre bett än p!! Brukar bara ha det på henne när jag rider ut när hon har stått en vecka som nu,för då är hon så superpigg !! Har många träns att välja på men alla andra har vanliga bett för i vanliga fall när hon är riden regelbundet så är hon en toppet tjej att vara ute med då kör vi det vanliga enkla ..=D

Kommentera

Publiceras ej