God morgon allesammans !!
I dag vaknade jag runt 06.00 tiden och kunde absolut inte somna om ! Det var bara att kliva upp och sätta sig vid datorn en stund för att få tiden att gå! I dag ska jag och håkan äntligen fara iväg till storskogarna i gnarp och hälsa på våran kära vän Catherine hon har fyllt år så vi tänkte fira henne med dunder och brak. Vi har gjort iordning ett STORT rosa paket som hon ska få,måste berätta att det tog ca tre tim att slå in det  !! jag tror att det kommer att bli en mega succe !!!

Nu ska jag slå på tv,göra frukost och mysa ner mig i soffan med katterna en stund !

Dooobleli do dood o!!



2 kommentarer

Baileyz

29 Jan 2011 22:25

Tack för kommentarerna, dem betyder mycket :) Har bara inte haft ork att svara på dem förrän nu. Hoppas det är bra med dig. Kram Mic

ann

30 Jan 2011 15:38



Kul att höra Mic =)

Vet själv hur det är man hinner inte med sig jämt och ibland finns inte orken heller !! jorå allt e fint med mig var ut i går så jag är lite trötter i dag,men jag får skylla mig själv!!

många kramar

Kommentera

Publiceras ej