Nyss kommit hem har varit i stan med nybba och håkan!! Vi har haft lite vardagslyx och myst till det på pizza playa !! Måste säga att deras bauta kebab är rikigt mega gooood !! Nu sitter jag hemma och lyssnar på en av mina favo band BULLET, dom ska spela på gatufesten i sundsvall i sommar få se om jag löser in mig och festar/rockar på tillsammans men jenny och company !! Andreas ska också lira där med hans band THE ERROLS !! Jag är rikigt sugen på en sommarfest,det var längesedan sist som jag festade till ordentligt....=P

Imorgon hoppas jag på lite gladare väder så jag kan åka ut till stallet och rida ! Blir uttråkad av allt regn och blåst som det har varit nu dom senaste dagarna!! Vill ha mycket värme och sol då mår jag som bäst =)

Hittat några SNYGGA grejor som jag vill ha !!



Träskor Finns på bullets hemsida !!

Supersnygga sängkläder i från rusta,behöver två st !!



Denna bok,ett måste för oss som samlar på my little pony!

KRAMAR/A

Kommentera

Publiceras ej