Vaknade av det dåliga vädret regn regn regn och mycket tung luft ! Det är faktiskt jobbigt att vara så väder känslig som jag är känner direkt i min kropp när det ska bli dåligt väder som regn och oska, blir tung och får ont i huvudet ...!! idag vaknade jag av att det spöregnade och att luften är jättetjock ! Undrar varför man påverkas så ?? Varför bara vissa människor påverkas eller gör alla det fanns dom inte vet om det ?? Tung fundering !!

Idag ska jag fusk sola en sväng på två bleka kompisar och sen ska jag vara med syrrans små troll, Liam och Noel några tim !! Få se vad vi hittar på skulle vara roligt att baka eller bygga armband,lägga pussel,spela, mm. Listan kan göras lång, tur att dom har en moster som gillar att pyssla och har barna sinnet kvar =D 

Nu ska jag fika !

KRAM/A

3 kommentarer

Håkan

23 May 2011 10:40

Det ä jobbigt att känna väder...samma här tok tidig väckning av vädret..tror att det måste vara våra med ärvda gener från stenåldern så att vi kunnde fly innan oväder..som djuren ungefär för dom kan ju inte heller se 5 dyngsprognosen ..ja så tror ja ..Hoppas du får en kul dag me grabbarna bus

Kramar/H

Maria

25 May 2011 08:27

Det har verkligen varit skumt väder senaste veckan, åtminstone här i Arvika. Det har blåst som aldrig förr och regnat, varit mulet, osv. Vad kul att du har barnasinnet kvar! Det har jag med. Bäst vi håller hårt i det. Vissa ska ju vara så "vuxna" jämt :P



Svar på inlägget du skrev på min blogg: Ja, jag har sista omgången att måla idag. Jag ska försöka lägga upp bilder med så ni andra får se :D

ann

25 May 2011 08:39



Hoppas på att sommaren kommer snart och att det som ska ner kommer ner reng regn så solen och värmen hittar hit och att mitt huvud få bli som vanligt igen !! Håkan jag har hört att det faktiskt är många som är väder kännsliga ?? Maria kul att du ska lägga upp bilder på möblerna, roligt att se hur dom blir !! Tack för era inlägg/kramar =)

Kommentera

Publiceras ej