Idag ska jag bara ha kul och röja gärnet för ikväll är det NORDFEST i Sundsvall, blir mycket metal och rock n roll !! Ska bli roligt att göra sig klar ta fram fina kläder,smika mig,fixa naglarna, kanske t.o.m orkar locka håret inte varje dag man gör det! Känner mig rikigt på hugget !!

Synd bara att det var en hel del av mina vänner som tuvär jobbar just denna helg och inte kan gå ut :/ hade sett fram emot att vi var ett helt gäng som skulle gå ut men så blev det inte !! Så jävla typiskt, men jag vägrar endå att sitta hemma jag ska ut även om det krånglar och blir ändrade planner ! Vet aldrig när jag börjar jobba och då är det riktigt kört med utgångar,då är man helst slut !! Fan vad roligt jag ska ha ikväll ä avis alla ni som sitter hemma och trycker !

Längtar tills ikväll!!
Here i come/kram A 

Kommentera

Publiceras ej