Idag är det galet -20 ute men solen ligger på och det är otroligt vackert ute !! känner mig laddat inför kvällen/nattens utgång med härliga männsikor och skön musik! Har laddat här hemma med mojito och baja päron nu jäklar ska här bli utgång. Tuvär så är det en del perssoner som har bangatur, men det får man räkna med det är som vanligt när man bestämmt något. Men jag vet att det är många som ska ut ikväll så det är alltid folk man känner som är ute och minglar/röjer...! 

Mina nagalar är klara inför kvällen gjorde svarta tippar, nu ska bara mitt hår få en härlig färgtoning,det behövs verkligen !! Kläder och smink få bli sen, det brukar alltid ta sån tid för mig att bestämma vad jag ska ha på mig. Känner mig laddad fan vad skoj det ska bli/here we come !! 



PÖSS PÅ RE !

Kommentera

Publiceras ej