Vilken underbar dag äntligen har värmen kommit till oss i Sundsvall/Timrå !! Varit tropisk värme i dag på dagen och åska och spöregn på kvällen. Blixade så det dånade i hela timrå och i morgon skulle det bli kanon varmt igen ...wiiiiiiiiiiiii! Solen måste vara absolut det bästa som finns, jag bara älskar värme !

imorgon ska jag och uffe ut på picknick, tänkte göra fruktsallad,dryck,och andra go saker att ta med oss ut i det gröna. Man måste göra så när man tuvär bor i lägenhet och inte har egen tomt med grön gräsmatta. Picknick är bättre än inget för man blir tokig av att sitta inne när det är varmt och go väder ute. Tänkte ta en tur förbi gumman min på kvällen och ta en kvällsridtur. Det börja nästan blir för varmt att rida på dagarna nu,man får ta det lungt i så fall. Se om vi får sällskap av Julia och plutten ..=D


Lägger upp några blandade sommar bilder b.l.a på min krafftfulla gumma i stallet som jag verkligen förknippar med sommar "gräsklippar hästen"!!! Sen en bild på min bästa lillebror Anders hemma hos honom där han sparkar boll med min systers barn Liam och Noel! Sista bilderna är på mig,Liam och Noel när vi är på Hospis i sundsvall och hälsar på min älskade farmor Gullan.

*kramisar*



Kommentera

Publiceras ej