I dag har jag träffat mina små älsklingar Liam och Noel, dom e så jättegoa dom grabbarna!!
Blev bjuden på mat där grillad fläsfile med klyfftpotatis,morötter,majs och härlig sallad! Det var jättegott tackar så välldigt mycket för det, alltid så gott att äta borta! Nu håller jag på att små städa hemma tänkte ev bjuda hem några vänner hit i morgon på en liten ballis fest!! Jag gillar att ha rent och snyggt omkring mig,men har man skaffat tre katter så blir det mycket städning varje veckan "VARNING FÖR KATTHÅR" =D

Förresten gjort ett litet pony fynd när jag var på loppis kolla in denna !! Den ska jag ta med mig i pulkbacken med varm choklad i nästa vinter. Älskar allt med my little pony kan vara allt från ponies till muggar,brickor,tyger,nallar,väskor osv så om ni är ute på loppis runda kan ni tänka på mig om ni ramlar över pony grejor/Tack =P



Ingen kan säga att jag inte har barna sinnet kvar hi hi hih =P



Bjuder på en gos bild på Vincent och Cesam



Charmiga Måns !!

*kramisar till er alla*

4 kommentarer

Maria

31 May 2010 08:09

Guuuuuud, vilka fina katter!! Är de dina Ann ? Vet du vad för ras de är? De såg så otroligt goa ut med. Hehe, bra att vi är två då som har barnasinnet kvar... ;) KRAM

ann

31 May 2010 11:36



Ja vist e dom jättefina mina små troll =)

Vincent och Måns är norska skogskatter och Cesam är en helig birma "rödmaskad" Jag är lite svag för röda katter tycker dom e så fina !!!



Vi har alltid varit lite tokiga och roliga Maria Men det bjuder vi på kramisar

Anna o Lina

31 May 2010 15:45

Åhh vilket roligt fynd :D har en likanade termos men med megan och sundance på, den köpte jag på tradera. Tycker du ska visa upp den här på Druvis ;)

Baileyz

01 Jun 2010 21:24

Ja d skulle va kul o pyssla men jag har så mkt grejer att man inte vet va man ska ta me =) haha.... näe ingen aning faktiskt??? Göra egna kanske?? =) Kramen

Kommentera

Publiceras ej