Här sitter jag med morgonkaffet i knät och njuter av solen som strålar in genom fönstret allt känns helt underbart  just nu!! Önskar att det kunde få kännas så här härligt varje dag !! 

Idag ska jag bara ta det lungt, se om jag sätter upp en hylla i köket som jag fyndat på loppis! Den måste målas om först från tråkigt trä till vacker vit !! Tycker att det är så roligt att pyssla och måla så det blir en pice on cake för mig ! Har en hel del fina burkar,kanna,porslin,ljuslycktor mm som jag skulle villja ha framme och inte ha inslängd i skåp som får ta plats på denna köks hylla ! Tänkte försöka få allt på denna hylla att gå i vitt och ev ljusblått,kan bli en liten utmaning det !!!

Det har blivit en hel del loppis rundor sista tiden man jag tror att det beror på det vackra vädret, man vill komma ut på alla sätt och vis ! Det är roligt att bara gå och titta även om man inte hittar något att köpa ! Äntligen går det mot sommaren och loppisarna öppnar !!!




LOVE/A

5 kommentarer

Maria

01 Apr 2011 11:03

Låter ju helt underbart det där... du är en riktig livsnjutare Ann :D Me like!

Är det bra med dig annars? Kram!!

Maria

01 Apr 2011 11:03

Låter ju helt underbart det där... du är en riktig livsnjutare Ann :D Me like!

Är det bra med dig annars? Kram!!

Maria

01 Apr 2011 11:04

Låter ju helt underbart det där... du är en riktig livsnjutare Ann :D Me like!

Är det bra med dig annars? Kram!!

Maria

01 Apr 2011 11:04

Låter ju helt underbart det där... du är en riktig livsnjutare Ann :D Me like!

Är det bra med dig annars? Kram!!

Maria

01 Apr 2011 11:04

Låter ju helt underbart det där... du är en riktig livsnjutare Ann :D Me like!

Är det bra med dig annars? Kram!!

Kommentera

Publiceras ej