Idag beställde jag nya sweden rock katalogen, funderar på att beställa en jättefin väst/klänning därifrån dom har mycket häftiga och vackra kläder !! Jätteplus är att NIGHTWISH (Anette och thomas) vackert pryder framsidan av katalogen bara det gör att jag verkligen måste beställa hem katalogen VILL HA NU...........inte alls fåfäng av mig jag bara älskar Nightwish :)

Hoppas att katalogen kommer någon dag till veckan, tycker att det är mysigt att ligga och kolla i kataloger helst på kvällarna innan jag somnar ett sätt att varva ner/Typisk tjej grej kanske ;)
 


Har kollat på min statestik och sett att det är en hel del som läser och följer min blogg men tuvär inte alls många som lämnar spår efter sig ?! Skulle vara roligt med några komentarer från er läsare, va inte så blyga !! ibland funderar jag på att lösenskydda bloggen, men jag tycker att det är så tråkigt så jag vill helst ha den öppen för alla !

God natt och kram !

Kommentera

Publiceras ej