Brrr rrr fan vad kallt det har blivit igen då ! På med vinterjacka och underställ på jobbet om man ska vara ute hela dagen med hästarna. Idag har jag kört lilla Cherie hon e trevlig och det går fort fram när man sitter i vagnen bakom henne, hon älskar att springa fort!!

Det går bra med mitt pony samlande köper någon pony då och då !! Haft så mycket på gång just nu med jobb,micke,hemmet,stallet osv så jag har inte hunnit med mig själv så mycket ! men det är skönt att det händer saker omkring mig och ibland e det skönt att bara falla med i farten..... :)



Här är mitt nyaste my little pony tillskott (BRUN OVANLIG ITALY PONY) vist e hon skittsnygg !!! Jätteskoj att äntligen få ha henne i min samling :)
Nu ska jag göra kaffe och slå mig ner i soffan ...ÄNTLIGEN lung och ro !!

*KRAMELIKRAMAR*

2 kommentarer

Night Flies

11 Apr 2012 15:30

Åh verkligen jättefin! Såg att du vann en till Perfum Puff Pony MIB! :D Jag ska få köpa Love Story MOC missade ju

Ann

21 Apr 2012 09:55

Tack så mycket nightflies det kommer bilder på henne fort hon kommer hem, hon är en av mina favo ponies !! Love story är superfin hon också :)



Ha en trevlig helg/A

Kommentera

Publiceras ej