Idag tog jag mig en härlig sovmorgon vaknade runt 10.00 och det känndes rikigt bra ! Gjorde mig i ordning och hängde på syrran till dollarstore som vanligt handlar man massa kraffs när man är där men roligt är det. Köpte bla tre små vita sten hjärtan med budskapsttext på och städgrejor !!

Var också in en supersnabbis på loppis förra veckan då jag hittade tre små jättefina fat i chabby c stil som jag bara måste ha :) Gjorde ljusfat av dom som jag har i köket nu, syster tyckte att som var jättefina så lyckat blev det ! jag är fortfarande mycket förtjust i chabby c lant stil tycker att det är så fint !!




KRAMELIKRAMAR/A

2 kommentarer

Night Flies

08 Jan 2012 17:25

söta hjärtan

Jag har PM:at dig om barrettes! :D

Ann

09 Jan 2012 11:17



Tack N =)



Jag såg ditt pm nu !!

Kan tänka mig att byta en av mina lila glassstrutar mot det ljusare rosa/lila glass som du hade! Du ser mina baretts på bilden på druvis ! Har du det kvar kan vi göra ett byte, tuvär vill jag inte sälja det rosa pga att jag bara har en =D



Mvh/A

Kommentera

Publiceras ej