Då har det redan blivit söndag igen !! 
 
Idag har jag varit och ätit lunch med mamma och pappa på birsta sen har jag varit i stallet hos min ögonsten! Det har varit ganska skönt väder idag men endå rikigt blött och lerigt efter allt regn. Gumman hade lera ändå upp på magen när vi kom hem till stallet :/ Såg också att hennes högra sko håller på att lossna så dax att ringa hovslagaren :(
 
På eftermiddagen har jag inte gjort mycket,hängt tvätt,läst bloggar och bara chillat :) Har vunnit en pony auktion på tradera, det är en pony som jag har varit ute efter ett tag men tuvär inte hittat henne i fint skick först ikväll  (Brush n Grow Pony - Braided Beauty) jättesöt grön pony med lång man och svans, om man vrider på hennes huvud så kan man korta och länga svansen :)
 
Nu ska jag ta en duchh sen hoppa i säng ! Japp ni hörde rätt ska man orka upp i morgon och vara rikigt utvilad på jobbet så är det lika bra att lägga sig i tid !!
 
Ha det bäst och hoppas på en kanon vecka framför mig !!!
 
Kram A
 

3 kommentarer

Nightflies

02 Sep 2012 22:39

va roligt alltid lika kul med en ny pony! :)

Svar: Alltid lika roligt med nya ponies :)Det väsrta är att få plats med alla , lådor och hyllor börjar bli fulla här hemma ...=D
Kul att du tittar in på bloggen /A
Ann

Fröken Nattfrost

03 Sep 2012 14:02

Oj, hon var fin! Jag har ju ponnyköpstopp sedan en lång tid tillbaka. Men... blev bra sugen.

Svar: Tack !! Skulle nog också behöva ha pony köp stop snart ! Närmar sig jul snart så då få man ta det lugnt med att shoppa ponies till sig själv skulle också behöva mer och bättre vinterkläder till jobbet !! Har du stor pony samling ?? /A
Ann

A

04 Sep 2012 17:25

Tack Nightflies & Fröken Nattfrost !
Ja hon e superfin, något vist med ponies med lååång man och svans tycker jag !Sen har jag fått lite förkärlek till just gröna ponies :)

Kul att ni tittade in/A :D

Svar: Ja det är rikigt härligt jobb maria =)Jag jobbar i bergsåker hos en travtränare . jag har just nu 11 sköthästar som jag tar hand om på dagarna/Kram :)/A
Ann

Kommentera

Publiceras ej