Oj här har det ståt still ett tag nu,kanske lite för länge :/ Själv har jag haft fullt upp med jobbet vi har haft start hästar överallt så det har blivit tidiga morrnar och sena kvällar. Har min egen häst också som ska pysslas om efter jobbet, har varit ute och ridit en del och ikväll ska hon få ducha !! Tuvär så har det oska och regnat nästan varje dag nu så man har värkligen fått tvinga sig ut i gummistövlar och regnrock !!!
 
Några nya pony vänner har kommit till samlingen !! Tuvär så blev det inte dom bästa bilderna men bättre än inga alls,min kamera är som vanligt rikigt dålig :/
 
 
Vist är dom fina, lyckliga jag :D
 
Kramis/A

2 kommentarer

aurora

08 Aug 2012 20:01

Vilket härligt gäng :) Har inte haft dem på min inköpslista men nu kan de nog hamna där.

Ann

02 Sep 2012 21:23

Tack så mycket aurora !! ja dom e värkligen supersöta !!

Roligt att du tittade in på min blogg !! Tack/A

Kommentera

Publiceras ej