Tog sovmorgon idag till kl 10.00 och då har jag tagit en rejäl sovmorgon enligt mig ! Idag är det äntligen sol ute,så jag ska passa på att gå ut och få lite ny energi sen, finns inget bättre än sommar och sol :) Är inne på min sista semester vecka så det gäller att passa på att njuta !!
 
 
En ny pony har kommit till samlingen det är Moc Bon Bon/spanskt kort ! Jag brukar inte köpa så många moc ponies bara dom ponies jag tycker absolut bäst om !! Det har hunnit blivigt några stycken moc ponies med åren som samlare :)
 
 
Vist är hon fin Bon Bon :)
LOVAR att jag ska lägga upp en lista och ev bilder på alla moc ponies som jag har !!!
 
Ha det bäst/Kramar på er !!
 
:)
 
 
 
 

2 kommentarer

Nightflies

17 Jul 2012 14:10

Ja gör det! För jag är nyfiken på att veta hur många du har nu!

Anonym

17 Jul 2012 15:02

Tack för att du tittar in !!
Det ska jag fixa så fort jag kan, några st som frågat nu :)

Ha dte gott/A

Kommentera

Publiceras ej