Musiken hörs ihela lägenheten så måste jag ha när jag pysslar, städar och grejar hemma !! Idag tog jag sovmorgon till ca kl 10.00 brukar alltid vakna tidigare av mig själv,men var rätt slut idag så jag sov ut ordentligt. Hade besök av bästa Håkan och Rikard i går vi åt mat tillsammans och såg på tv så det blev ganska sent...=)
Idag har jag diskat och städat undan och sen blev det stol pyssel igen!

Har hittat två tyger som jag tycker är läckra!! Har köpt en bit av båda tygerna ifrån nätet,ett av dem ska bli tyg till min nya stolsdynna och det andra tyget få vänta tills jag hittar på något mer att göra HAR SVÅRT ATT VÄLJA BÅDA TYGERNA ÄR SNYGGA,Få lägga dom mot stolen och sen välja vilket som blir snyggast !!! Har en lite förkärlek till döskallar om dom ser snälla ut ;)



Helt nytt tyg från Michael Miller! Motivet kallas "Skully"! Detta tyg har en brungråfärgad (mullvad) bakgrund, så snyggt!





Helt nytt tyg från Alexander Henry! Motivet kallas "skulls"! Detta tyg har en svart bakgrund, så snyggt!





Nu är det bara att vänta på att tygerna kommer sen är stolen så gott som klar !!
Ska målas en gång till sen ska tyget häfftas fast och en svart spets kommer att sättas runt hela stolen. Funderar också på att köpa en svart sidenband och sätta fast,kanske blir några nitar också :)


KRAMAR/A









Kommentera

Publiceras ej