Dagen har varit mega bra idag, varit ute och ridit på superpigga hovfaksen !! Han har aldrig tidigare varit så pigg som han var just i dag ?? fattar inte vad som flugit i honom hoppas att det inte fortsätter så !!! imorgon ska jag köra honom och några fler hästar i stallet :)

Jag och micke har STOR städat min balkong nu när kontainern äntligen har kommit till skogsvägen, allt åkte ner i den t.o.m en del grejor som jag inte tänkt mig att kasta ..BORT BORT med allt onödigt och riktigt skönt känns det :) Nu ska vi fixa en härlig soffa dit ut,blommor,massa och ljuslytor .m.m. så det blir en mysig plats att hänga på !

Har också köpt en ny my little pony till samlingen Cranbarry Muffins
Hon är superfin och ganska svår att hitta,helst i så fint skick som denna :) Äntligen har jag ett komplett sett av sweetberry ponies !!!



Vist är hon fin !

A

4 kommentarer

aurora

22 May 2012 19:12

Åhh nu blir jag avis vill oxå ha henne i min samling :)

Grodaaa

23 May 2012 17:24

Åh! Köpte du den från tradera? Det ser ialla fall precis ut som den jag suktade som jag hittade där. Grattis! Hon är verkligen jätte fin! :)

Ann

26 May 2012 17:30

japp köpte henne på tradera !!! kunde inte låta bli hon är så fiiin :)



Tack för att ni tittade in på min blogg alltid lika trevligt/A =D

Nightflies

26 May 2012 18:58

Wow va fin! Super Grattis! Nej, det känns ibland som att det är supersvårt att hitta någon pony alls i fint skick numera

Kommentera

Publiceras ej