Idag ska jag till stallet och ta mig en mysig ridtur i snön som vi äntligen fått. Var ett tag sen jag red p.g.a att jag jobbat som ett tok, med en massa övertid. Fick veta av jeanette igår att vi fått en ny vän i stallet Tango som kom i söndags ?? Ska bli kul att se vad det är för häst och jag hoppas att ägaren är bra ! Önskar alltid att jag hade en egen gård med stall för då kunde jag välja mina häst kompisar och hur allt skulle fungera i stallet själv men det är bara att drömma vidare för så är inte fallet nu...:)

Min kamera kukar ur hela tiden och den är rikigt dålig att fota med så nästa månad hoppas jag på att kuna köpa en ny !! En bra system kamera till mig själv som tack för att jag slitit som ett svin dom senaste månaderna på jobbet. Tycker att det skulle vara roligt att fota hästarna, systers barn, natur, min pony samling osv !! För er som inte vet läste jag MYCKET foto i skolan på gymnasiet och tyckte att det var rikigt roligt det var min grej helt enkelt!

Köpt en ny pony till min samling som jag ramlade över av en slump !
Moc Confetti,kanske en av dom vanligaste my little ponies i sverige,tror att han fanns i dom flesta flickrum där det fanns ponies ! Tycker att hon är en rikigt fin pony och så himmla roligt att få tag på henne i moc skick :)
Stolt ägare !!




Nu ska jag ut till hästarna ha det bäst//A

3 kommentarer

Anonym

07 Jan 2012 13:09

oj GRATTIS! det va den från tradera va? jag har henne mkt riktigt sen jag va liten hon e ju bedårande! :D Jag är så sur för att jag missade Tickle auktionen igår :(

sv: Det var Whirley som fick Cloud Puff MIB av mig i julklapp :) Jag förstår dig jag tyckte samma sak men också fastnat för dem på senaste tiden -jag äger dock inte en enda varken loose eller MIB men det ska det snart bli ändring på hoppas jag -de är ju så svåra att få tag i med vingar loose bara så det måste nog bli mib men det är ju lättare sagt än gjort det med

Jackie - Livet med mina egna ord

07 Jan 2012 15:11

åh. confetti är en underskattad pony många gånger. grattis!



och tack för dina fina ord. <3

ann

09 Jan 2012 11:24



Tack Nightflies och Jackie och jätteroligt att ni tittar in ! Kommer att bli bättre på att blogga nu framöver när det lugnat sig på jobbet och hoppas att ni fortsätter att följa mig....:)



Ha det bäst/kramar !!!

Kommentera

Publiceras ej