Hej :)
 
Fortfarande semester men nu börjar det blir få dagar kvar, blandade kännslor ! Idag har jag varit med syster och hennes fina barn, vi har varit ute och käkat glass och kollat på en loppis !! Bara mysigt att hänga runt och umgås :)
 
Fick ett sms i telen om ett paket som kommit och det är en samlar bok om my little pony som jag vellat ha en längre tid * The my little pony collector s iventory * Satt mig på balkongen med en chai latte och kollade igenom boken, så roligt att titta i den. Tror inte att alla pony priser/ pony värdet, stämmer riktigt med ponies i sverige/svenska pony samlare. Det är superfina bilder i den och text om ponies, skulle rek alla pony samlare att köpa den :) Jag har fyra stycken my little pony samlar böcker nu och jag älskar dom !!!
 
Ikväll blir det bara lungt här kanske med lite pyssel och en bra film :)
 
Love my little pony/A
 
 

1 kommentarer

Linna

08 Mar 2013 07:50

Måste fråga vilka andra du har med :)
har denna du skrev om här men tycker att det vore kul med fler :) '


kram

Kommentera

Publiceras ej