Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe och sedan gå över till Kent jag ska passa Noel medans Liam ska på sjukhuset med pappa,ska kolla upp hans hämska hosta som han gått med ett tag nu :/ klart man ställer upp för mosters favorit grabbar :)

Köpt en ny pony kompis till samlingen ! Hon heter (baby sister sweet celebrations) tycker att denna pony är så himmelskt söt! Det är inte offta som jag köper baby ponies ? ska ändra på det för det finns så många söta baby ponies som jag fortfarande inte har i samlingen. Vet inte varför jag tycker bättre om att köpa stora/vuxna ponies än baby ??!

Har hela familjen nu sweet celebrations :)




Ni få ha en skön tisdag bloggisar :)

LOVE/A

2 kommentarer

Fröken Nattfrost

17 Jan 2012 13:32

Skulle också vilja ha henne, har resten av familjen sedan jag var liten. :) En av mina bästa vänner hade henne, var sååå avis. ;)

Ann

24 Jan 2012 07:21



Ja hon e så fin och hoppas att du hittar henne igen till din samling !! Jag har haft mamman sen jag var liten ...! Nattfrost har du stor pony samling ?? Har försökt kommentera i din blogg men det har inte funkat ?? Ha det bäst//A

Kommentera

Publiceras ej