Oj vad helgen rusat fram nu är det redan söndag ! Denna helg har varit superskön i fredags hade jag filmkväll med några goa vänner och i lördags så var jag och Håkan hos Annika och Thomas. Vi blev bjudna på go middag med dryck och hembakat !! Idag söndag ska jag bara slappa och ta igen mig inför morgondagens jobb, just nu sitter jag med en stor kopp kaffe i handen och kollar på så mycket bättre :)

I min pony samling fortsätter det att sakta rulla in några små prylar då och då b.l.a har jag ÄNTLIGEN hittat den STORA carry case/collectors case för my little ponies ! Den har jag varit ute efter ett bra tag nu och äntligen är den min !! Tycker att den är så himla fin och praktiskt, några av mina ponies ska få bo i den ...!! Det endå som är lite jobbigt att den var mycket STÖRRE i verkligheten än vad jag trott när jag bara sett den på bilder, så min plats brist blir bara större och större här hemma, men jag ska försöka finna ett bra ställe att ha den på !!!

LOVE IT!




TACK FÖR ATT NI TITTRADE IN & HA EN FORTSATT TREVLIG HELG
PÖSS&KRAM!!

1 kommentarer

Anna

24 Nov 2011 10:32

Tja, snygg väska ^^ Tänkte bara säga att jag e medlem på¨druvdalen och tittar in i din blogg då och då, blir så glad av dina pony inlägg.

Kommentera

Publiceras ej