Äntligen känns det som våren är på väg ute ! Det värsta är allt det blöta som ska torka upp och snön som ligger kvar som ska bort !! Vill ha sommar nu med mycket värme och sol, känns som att det behövs. Jag var och solade solarium idag för sörsta gången under hela vintern och det var rikigt skönt, det behövdes verkligen !

Idag fredag blir det bara lungt vad jag vet nu, ska slå annika en signal och kolla vad hon gör. Även lovat mamma att hälsa på henne senare i eftermiddag :) Känns som jag vill vara ute hela tiden nu när det är go väder, hatar att bo i lägenhet när det går mot vår och sommar !!!

Äntligen har jag fått upp alla mina MY LITTLE PONY plushies på en hylla i sovrumet. Jag har 11 st nu,vet inte hur många som finns men jag håller utkik om jag finner fler som jag inte har (komsi komsi till mig alla ponies :D) Tycker att dom e dö söta och vill självklart ha alla. Mina favoriter just nu i samlingen är fierfly och honeycomb !

Någon som vet hur många plushies det gjort ??
Vilken är din favorit ?




3 kommentarer

Night Flies

02 Mar 2012 19:44

sv: Tack Ann för dina jättegulliga kommentarer, dem betyder jättemycket för mig

så fin Honey comb är

Jackie - Livet med mina egna ord

03 Mar 2012 09:53

åh. jag älskar plushies! ^^ jag har bara fyra, men skulle gärna vilja ha fler.



jag ska självklart ta kort på balkongen, när den är i ordning. annars finns en kategori som heter "balkongen", där finns bilder från förra våren och sommaren ^^



ha nu en finfin dag!

Ann

04 Mar 2012 21:45

Tack night flies och Jackie det är jätteroligt att ni tittar in på min blogg// många kramar på er :)/A

Kommentera

Publiceras ej