I helgen och veckan som är har det hänt så sjukt mycket!! känns så skönt att livet börjar rulla på med nya överaskningar varje dag "så här det känns att leva " Jag var hos jimmy fredag,lördag och söndag,hans lägehnhet är riktigt fin och mysig och självklart han med ;) Det känns bara bättre och bättre dessto mer vi träffas. jag tror verkligen på oss,kan säga att jag har aldrig kännt så här för någon tidigare. jag träffade några av han vänner och även hans mamma i helgen dom var jättesnälla,dom tyckte mycket bra om mig !! Hans mamma var helt undebar,vilken lättsam och stark kvinna. Ska ta med honom till min familj också men det får bli framöver. Har alltid tyckt att sånt känns jobbigt,nästan lite löjligt!! men jag vet att dom kommer att gilla honom som jag.

i dag har jag äntligen hunnit med att sola, i går hade jag naken lars hela dagen + kvällen så då var jag ute och gick med honom hela tiden. Vi umgicks med jenny och shadow så vovarna fick leka av sig i parken. stackars lilla lars han var helt slut när Emma hämtade honom på kvällen. Tycker att det är jättemysigt att gå ut och gå men hundsällskap,saknar det lite alltid hafft hund när jag bodde hemma hos mamma och pappa ! men jag vill nog helst ha en lite större hund om jag ska ha någon tex: labrador,boxer skulle passa mig bra ! men det blir inte än på många år räcker med katterna och hästen,man ska ha mycket tid för sina djur.

i kväll kommer jimmy och hånglar med mig!! vi ska se filmen "män som hatar kvinnor"  Tuvär är jag fortfarande super löjlig så fort han ska komma så måste jag städa,då mennar jag städa vill att allt ska vara på topp!! Blir mycket extra städning för mig eftersom katterna släpper så jävla mycket hår och jimmy har nästan alltid svarta kläder på sig. Blir nästan lite löjligt,men det lär släppa det också tids nog. "jag hatar verkligen hår,helst katthår"

Nu väntar jag på att linda ska ringa vi tänkte ev åka på birsta en sväng,jag skulle verkligen behöva shoppa en ny svart väska,vill helst ha en mindra modell med nitar på!!! kanske ett nytt linne/topp tills på lördag ?? såg också en jättefin blomma med svart kruka på blommster handeln här i timrå som jag vill ha i mitt nya sovrumm!! Hoppas att hon ringer snart så jag vet om vi ska åka eller inte annars tänkte jag börja göra mat så jävla hungrig sen ska jag på arbets f och prata med ärling om ev mitt nya jobb kl 15.30 så jag har lite att göra innan snygg jimmy kommer !!!

Fick två jättefina armband av Emma och lars i går eftersom lars har varit hos mig några ggr när emma har jobbat. Men det har bara varit roligt att hafft honom. Tackar gumman dom var verkligen jättefina!!!

Älskar jimmy !!!

Kommentera

Publiceras ej