I dag har jag hafft en riktig SLÖ HEMA dag och nu har jag gjort te paus från allt ett tag och bloggar!!
Klev upp runt 09.00 tiden som vanligt kan jag inte sova längre ? la mig hyffsat tid i går kan ha med det att göra eller för att jag är varn att kliva upp med tuppen på vardagarna !! Skönt att bara var hema och pyssla på. I dag har jag haft städ dag plockat och noppat överallt i lägenheten, ska damsuga och skura sen!!!

Jag har satt upp några ny gamla tavlor på väggen som jag har hafft liggandes. Jag har också gjort en snygg väggmålning ute i hallen. Tänkte tapetsera om men men men få se när det blir. Akut behov att byta golv i hallen och i köket först. Vill ha ett fint ljust golv,ska börja spara pengar till det! Tycker att det är rikigt roligt att fixa hema,synd bara att det är så grymt trångt i en lägenhet,bara att man ställer en snygg ljuslykta på golvet så ser det stökigt ut??

Måste röja i garderoben igen har ca två påsar med kläder,jackor som ska bort!! Less att det rasar ut kläder och grejor när man öppnar dörrarna! Men det är snart fixat! Känns att det börja gå mot lite ljusare tider när man börjar få mer ork, men det är endå lååååångt kvar till sommaren.

Håll ut mina vänner snart kommer solen och smeker era kinder =D



Kommentera

Publiceras ej