Japp då var det dags för att testa spinning!!!
Måste säga att jag gått och gruvat mig helt i onödan för spinningen,trodde att det skulle vara mycket värre än vad det var. Eller var jag så inställd på att jag skulle svimma på cykeln så därför tyckte jag att det gick bättre än förväntat. Men jag känner att jag lever,att jag har en bak och två rörliga ben ha ha ha !! Jag tycke att det var riktigt jävligt jobbigt sammtidigt som roligt,jag ska nog tessta att hänga på några ggr så jag får upp kondisen, värst är endå att man får så jävla ont i baken. En annan jobbig sak var att dom hade en klocka mitt framör ögonen på mig så jag kunde inte låta bli att titta på den tic tack tick tack =/ Med grym musik och riktig motivation ska vi nog kunna fixa spinning en gån i veckan! En stor klapp på axeln till mig och min syster som tog oss igenom ett riktigt jobbigt spinningpass i kväll.

En annan riktigt jobbig sak är som ni kanske har märkt att min mobil telefon är DÖD!!!! Kommer inte ihåg när jag var utan mobil sist men det är plågsammt på något sätt,har man blivit så beroende av den ?? nästan lite skrämmande ! Den är det första jag hör när jag vaknar på vardagarna,alarmet som ringer och säger att jag måssssste kliva upp ur min sköna säng och den sista jag kollar på innan jag lägger mig för att ställa in tiden ??
Jag hade absolut inte tänkt att skaffa ny bobil på några år så detta var välldigt jobbigt,har inte sett någon modell som jag verkligen vill ha ??? Helst en nokia och jag vill att den ska vara rosa som min gammla mobbe men det kommer inte att hända. Jag och mammsen ska åka efter jobbet och kolla på en ny telefon till mig så vi får se vad jag kommer hem med,jobbigt att jag verkligen MÅSTE välja en kan inte vänta till sen eller tills jag hittar någon jag vill ha,man måste ha en telefon !!!

Det har gått super på jobbet !! Jag har tagit med några av mina egna grejor som mitt köks bord som jag ska måla vit som jag gjorde med stolarna och min brors fönster brädor som också ska målas vita! Började med dom idag så dom bör bli klar i början på nästa vecka,trodde dom skulle bli klar tidigare men vi fick lite jobb som måste göras först... Oj vad fina dom kommer att bli =D

PÖÖSsssssssssssssss!


2 kommentarer

Ida

27 Jan 2010 23:33

Ett tips till spinningen!

Ta med dig en handduk som du kan lägga över cyklensadeln, får inte lika ont i rumpan då :) Samt en mellan handduk att ha på styret att torka sig med. Spinning är skit kul! Prova Kareoke spinning!!

ann =)

01 Feb 2010 19:40

Tack för tipset ida !!

Det gick mycket bättre i kväll känndes jätteroligt,inte alls lika ont ! jag har svettband på armen istället för handduk på styret funkar utmärkt för mig =))



Ta hand om dig och lilla magen =P Kramar

Kommentera

Publiceras ej