i dag har jag bara tagit det lungt som resten av veckan! ibland kan det vara skönt med riktig vardagslyx att bara slappa och inte ha några tider att passa! Köpte en faktiskt en bok i fredags när jag var och handlade på coop som jag sedan låg på min balkong och läste ut på några tim, med en god kaffe och en polly påse ! Jag brukar sällan läsa böcker typ aldrig men i fredags var der så mysigt att bara ligga där och försvinna in i en annan värld för en stund. Jag gillar att läsa självbiografier om jag får välja! kanske för att jag är så nyfiken eller för att jag gillar perssonen som boken handlar om ?? Dom böckerna brukar går fort och är lättlästa och det passar mig jättebra!
Orkar tuvär inte läsa böcker som är i serier, blir för mycket för min del ...=/

Boken jag läste heter När barnet lakt sig-Michael Nyqvist!
Vet inte vad jag ska säga, gillar man Michael N så ska man absolut läsa den!!! Tycke den gick fort och lätt att läsa. Man får alltid massa tankar och ideer när man läser självbiografier ?? Tror att det kan vara bra att veta hur andra människor har hafft det och tänker ibland ..läs läs. Nu hamnar nog denna bok hos syrran om jag känner henne rätt om hon får någon tid över för läsning i sommar =D

Hörs snart och hoppas ni får en skön söndagseftermiddag!
Pussss !!


2 kommentarer

baileyz

25 Jul 2010 02:00

ja men precis =) Ja jag ska försöka, gillar ju sånt själv så =) hehehe :D kramen

ann

26 Jul 2010 14:58

Mycket skönt att varva ner ,det rek jag verkligen gumman !!! Kramar i massor på dig !!

Kommentera

Publiceras ej