Tack och tack för i går! En riktig mysig kväll med härliga människor,vackra ljus och en helt underbart gooood kladd/choklad kaka med coccos att mumsa på !! 

Jag köpte ljuslyktorna på bilden nedan + att man fick tre olika dofter med ljus till. Två av varje ljus mullbär,vanilj och jordgubsrabarber tror jag det var ! Längtar tills dom kommer,oj vad fint det kommer bli och vad gott det kommer att lunkta hos mig med partylite ljus mmmmmm =) Tänkte ha ett partylite party hos mig framöver så är det någon som är lite sugen på att komma så är ni varm välkommen!

I kväll ska jag spinna! Känner mig superladdad nu hoppas jag gör det i kväll också ....! Känns skönt att få röra på kroppen varit lat i helgen och mest bara varit inne. Ska ut och rida någon dag i veckan också men det är så tråkigt väder med slask,mjuka lervägar och is inget bra underlag att rida på. Min lill gumma vill bara hoppa över alla vatten pölar,lite fin om fötterna *hon e en mycket vacker dam* Till helgen blir det absolut en längre ridtur. Hoppas på bra väder med masssssa soooool.

Ut i naturen med er ....=)

Kommentera

Publiceras ej