Lägger ut några bilder på min nya boxskylt som jag har fått av Catherine ! Tuvär lyste solen starkt in i stallet precis så det var inte alls lätt att få en bra bild! Den är i helt underbara,färger och en pony på den det kunde inte bli mer jag !! Vet att det är några i stallet som blev avis på mig för min förbaskat fina box skylt.





Måste bara visa Skylten ovan, det är min gammla boxskylt som jag har hafft i många år! Fick den av Angelica som hade varmbloden chicco star hos oss för många år sedan. Den har en gång varit vinröd,grön och gul i starka klara färger, skylten är verkligen helt slut nu !





Min nya boxskylt gjord av C Den är helt underbar !!!! Kanske blir att jag sätter en svart ram runt den också,men jag gillar den som den är. Tack C för underbar skylten =)

Kramisar på er !!

4 kommentarer

Baileyz

25 Oct 2010 15:45

Men gu så fin :) Du som älskar ponysar o allt å =) Vad står E snackbar och U Miss counts new för?? :)

baileyz

25 Oct 2010 18:24

Tack. D var snällt utav dig. Jo d e sant också.. men d blir ju bättre snart. Jag hoppas d går bra för dig me jobbsökandet :) Kram

Catherine

25 Oct 2010 19:10

Det blev ju bra det där, vad skoj :)

ann

30 Oct 2010 17:17



Tack så mycket !!

vist blev skylten snygg och ponies min favo!!



baileys E snackbar och U Miss counts new är min hästs päron, man skriver offta ut det på boxskyltar!

Kommentera

Publiceras ej