idag vaknade jag supertidigt hoppade upp ur sängen med ett skutt och gick ner för att hämta posten!! Gissa vad som låg i mitt postfack och väntade på mig mer än reklam och räkningar......mmmm massa choklad !!! Inte varje dag man får sån mumsig post, oj oj vad överraskad jag blev/Tack så hjärtligt mycket älskade vän  

Annars är allt i sin ordning här hemma jag håller på att måla om mitt köks skåp, men det suger rejält med färg så det behöver nog målas ett X antal ggr innan jag blir klar med det ! Ska byta ut dom gammla dörr knopparna på skåpet mot två nya snygga från indiska ! Det tog längre tid än vad jag trodde att fixa skåpet,men då har jag det jag pysslar med ett tag så det gör inget.  




Pöss ♥

4 kommentarer

Catherine

02 Apr 2011 18:02

Hahahaha! Choklad så att det räcker i minst ett år framöver, vilken charmig present :P

Håcke

02 Apr 2011 21:45

Va fint det blir skåpet...

vilken tur du har som får sånt där i din post låda

akta nu så du inte hamnar i choklad koma ...hehe



krama/h

Marielle

04 Apr 2011 17:29

Ooo va härligt med så mycke choklad ;) Vem har du fått så mycke choklad ifrån! blink Ja skjortor funkar alltid :) Har kommit i en shopping-stim nu ett tag, bäst att passa på ifall man skulle bli fattig ;) Va fint du får det hemma förresten! Roligt att måla och göra nytt :) Kram kram!

ann

06 Apr 2011 09:51



Tack snälla ni !!

Massa och många kramar till er =)

Kommentera

Publiceras ej